Zum Inhalt springen

Warenkorb

Dein Warenkorb ist leer

Returnering

Link til returportalen her.

Hvor lang er min fortrydelsesret?

Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler på websitet. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen.

Hvordan returnerer jeg en ordre?

  1. Bestil en returlabel eller en QR-kode på vores returportal her.
  2. Returforsendelsen koster 49 DKK (medmindre det er en ombytning, så er den gratis)
  3. Vedlæg en note med dit ordrenummer i pakken
  4. Pak varen omhyggeligt ind
  5. Vis QR-koden i GLS-pakkeshoppen eller print og påsæt returlabelen udenpå pakken. Sørg for, at den kan ses tydeligt, og at hverken adresse eller stregkoder er dækket til.
  6. Vigtigt! Vil du sende flere ordrer retur, skal du kontakte kundeservice på hej@notre.dk og vedlægge ordrenummeret på alle ordrerne i pakken
  7. Aflever pakken ved nærmeste GLS pakkeshop. Det er vigtigt, at du husker at få en kvittering som bevis på din indlevering. Uden en kvittering kan vi desværre ikke erstatte/refundere en eventuelt mistet returpakke. 

Hvornår får jeg mine penge retur?

Når din returnering er registreret på vores lager, vil vi hurtigst muligt behandle denne og refundere din betaling. Der kan gå op til 14 dage fra, at du afsender din returordre til, at vi har refunderet dig pengene. Så snart din returnering er blevet behandlet, vil du få en bekræftelsesmail fra os. Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Bemærk, at der er længere transaktionstid på refundering til Paypal eller Mastercard. 

Jeg ønsker at ombytte min vare - hvad gør jeg?

Ønsker du at ombytte din vare til en anden størrelse, gør vi det gratis - kontakt os på hej@notre.dk og vi hjælper dig videre.

Der er en fejl på produktet - hvad gør jeg?

Den danske købelov stiller dig to års reklamationsret. Har du købt et produkt på webshoppen, kan du få pengene tilbage, hvis reklamationen er berettiget. Du kan reklamere ved at kontakte vores kundeservice på hej@notre.dk. Når du reklamerer, bedes du så detaljeret som muligt oplyse, hvad reklamationen er samt vedhæfte billede af reklamationen. Afhængig af din konkrete situation, vil du modtage videre instrukser.